пятница, 17 апреля 2020 г.

Тема:Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами мови програмування

Завдання в класі:
1. Виконайте наступні завдання:
І. Кошеня.
1.      Завдання. Створіть проект  Кошеня, у якому після натиснення кнопки Бігти змінює своє положення. Різні вигляди кошеняти отримайте із зображення Кошення
2.      
   ІІ. Прямокутник.
Завдання.Розробіть проект Прямокутник, у якому в текстові поля чи у список даних вводять пари координат чисел, натискають кнопку Побудувати й отримують прямокутник, побудований за вказаними значеннями координат.
3.      ІІІ. Природні зони
Завдання. Розробіть проект Природні зони, у якому на формі розміщене зображення карти України, збережене у файлі Карта. Після вибору у списку однієї з природних зон рівнинної частики України: зона мішаних і широколистяних лісів, зона лісостепу, зона степу – межі відповідної зони виділяються ламаною червоного кольору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий